Translate

DEOLA

DEOLA

Tuesday, June 17, 2014

WON NGE LOWO, O NB’ORUKA!!

Pan bobo riboto;
Diezani mi Alison o;
Dancing baby o;
Mo b’omo jo o eh!
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Diezani, baby;
Alison mi o;
Pretty baby;
Pupa yemi o;
OPEC goddess!
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Pretty Diezani mi;
Pupa yemi;
Orekelewa o;
OPEC goddess!
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Gashi kudi;
Our oil money o;
Owo de;
Our oil money o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Billion ne!
Trillion ne!
Our oil money o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Kiss, kiss Diezani mi o;
Sweet eaglet baby;
Yeah, it's a goal!
Spend much as you want;
I don’t give a damn o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Kiss me, baby;
Fun mi loyan mu o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
My body dey fire o;
The thing dey swell o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Baby, play me love o;
Spend much as you want;
Our oil money o;
I don’t give a damn o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Ibadi laye wa o;
Adun ma deeke o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Baby mi, spend;
Much as you want o;
Our oil money o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Sanusi Lamido;
Keep off ya nose o;
I don’t give a damn o;
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh!
Mo b’omo jo o;
Diezani yi mo ba lo;
The world no go crash o;
Supper green Eagle;
Kiss me Diezani;
OPEC appointment;
It's a goooooal
CHORUS:
              Yea, mo b’omo jo o eh;
It's a goooooal!!!

=DEOLA

No comments:

Post a Comment

Followers

Contact Form

Name

Email *

Message *